Saturday, November 19, 2011

MINGGU YANG MEMENATKAN...


Assalamualaikum.............SEBENARnya gambar di atas tidak mempunyai sebarang perkaitan dgn post sy minggu ini, ia sekadar menggamit kenangan sewaktu belajar di Universiti Islam Melaka pada masa dahulu. Ok, sekadar tempat untuk meluahkan perasaan jd sy memilih jalan ini untuk melepaskan segala kekusutan di kepala. Oh tuhan, saya telah mula merasa sangat tertekan dengan perkualihan di UKM ini. Hari-hari yg indah seperti telah berakhir dan digantikan dengan hari-hari yang memenatkan. Sebelum tidur masih mengadap asgmnt, dan ulangkaji pelajaran untuk test yang melambak.

Dan permulaan hari sy apabila mencelikkan mata ialah memikirkan tentang tugasan yang masih melambak untuk disiapkan. Esok merupakan minggu ke-11(kalau tak silap), so bwk asgmnt kena submit start dr minggu depan hingga bulan 12. Bulan Januari 2012 da mula final exam, so terkejar sambil terkejut beta dengan situasi ini. Dulu masa stdy in diploma lecturer akan suap ilmu sampai kita paham, tp tahap degree ni dorg akan kasi note sikit2 saje then yang laen2 kita kena cari sendiri. Sangat heavy for this situation, sebab kadang-kadang sy susah nk follow. And for information, now im stdiying political sci. So memang banyak teori politik kena hafal, kena kaji politik Malaysia ni and macam2 lah.

So ape yg saya harapkan ialah supaya 3 tahun sy ini akan berakhir dengan segulung ijazah untuk mak abah. Ok lah, saya nk sambung memamah kertas2 dan buku2 yg melambak ni. Much love for u all my friend~

No comments:

Post a Comment